понедельник, 9 декабря 2013 г.

КОНСПЕКТ
УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
проведеного  Коротковою Анною Олександрівною
у 6-б класі, 25.11.13
Тема. «Докладний переказ тексту з поєднанням різних типів мовлення»
Культурознавча тема.
(соціокультурна)
              Мета: удосконалити мовленнєво-мислительні вміння усвідомлю­вати тему й
основну думку, логіку викладу, тип і стиль мов­лення, запам’ятовувати конкретні факти,
послідовність викладу матеріалу; розвивати мовленнєво-комунікатив­ні вміння
здійснювати змістово-композиційний і мовний аналіз художнього тексту розповідного
характеру з елемен­тами роздуму, сприймати письмовий текст, розуміти його, докладно
відтворювати зміст прочитаного тексту.


              
               Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь і навичок.
 Підручник. Українська мова 6 клас / Н. В. Бондаренко, А. В. Ярмолюк. – К.: Освiта, 2005. – С. 96-98




























Етап,
метод, прийом, форма. Навчальна ситуація
Зміст діяльності вчителя



Зміст діяльності учнів
І. Організаційний момент

ІІ. Перевірка домашнього завдання


ІІІ. Оголошення теми та мети уроку.


IІІ. Актуалізація опорних знань, умінь і навичок учнів









ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Слово вчителя



Робота з текстом.

























ІV. Підготовка до написання докладного переказу.
Створення  плану переказу.









V. Підготовка до написання докладного переказу



V. Домашнє завдання.
Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку.


Вчитель превіряє наявність домашньої вправи у зошитах.



Сьогодні на уроці ми будемо створювати переказ тексту.


Для цього нам потрібно пригадати які типи та стилі мовлення існують.






А чи можуть типи мовлення поєднуватися в одному тексті? Чому?



Отже для того щоб переконатися в правильності ваших відповідей нам потрібно озгорнути підручник на стр....


Отже починаємо читати текст.



Як ви вважаєте який тип і стиль мовлення використав автор?
Чкий переважає?
Чому ви так вважаєте?
Знайдіть у тексті елементи опису і міркування.


Від чийого імені ведеться розповідь?
Чому герой оповідання дружить з Ігорем?
Звідки у хлопців однакові рукавиці?
Як сталося, що друзі загубили рукавиці?
Що вирішив зробити герой оповідання?
Чому друзям не вдалося виручити один одного?
Що можна сказати про двох товарищів?

Поділить тект на смислові частини.






Поясніть розділові знаки у реченях із прямою мовою.



Доберіть синонми до слів сумувати, лаяти, друг.

Самостійне написання переказу.






Дописати Докладний переказ. Прочитати параграф.













Розповідь, опис, роздум

-          розповідний
-          науковий
-          публіцистичний
-          художній
-          офіційно-діловий












Учні читоють текст по одному, інші уважно слідкують.


                




















  1. Мій найкращий друг
  2. Однакові рукавички
  3. Прикра пригода
  4. Я виручаю друга
  5. Зустріч справжніх друзів
Якщо слова автора стоять: у середині прямої мови — вони виділяються з обох боків комами й тире

Нудьгувати, скучати., сварити
товарищ,


Комментариев нет:

Отправить комментарий