суббота, 21 декабря 2013 г.



Самоаналіз уроку української мови,
проведеного Коротковою Анною Олександрівною

28.11 2012 року у 6-Б класі  гімназія8

Груповий керівник                  Бродська  Ростислава Володимирівна
Керівник від бази практики   Остапова Олена Леонтіївна

          Тема: «Якісні, відносні та присвійні прикметники».
Соціокультурна тема: «Скарбниці минулого».

Відповідно до календарно-тематичного планування на вивчення теми «Прикметник» відводиться 12 години + РМ6=18годин. На наступних уроках робота буде спрямовуватися на подальше знайомство із якісними, відносними і присвійними прикметниками, та ступенями їх порівняння.
Навчальною програмою передбачено, що у результаті вивчення теми учні повинні усвыдомити загальне значення, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль; знаходити прикметник; розрізняти якісні, відносні, присвійні прикметники; визначати граматичні ознаки прикметника; писати правильно прикметники з вивченими орфограмами; розрізняти способи творення; розрізняти прикметники за ступенями порівняння; відмінювання твердої і мякої груп прикметників; написання призвіщ прикметникової форми;правильно писати не з прикметниками; розрізняти у написанні Н або НН у прикметниках; правильне написання складних прикметників; написання найуживаніших суфіксів прикметників.
            Метою уроку було: ознайомити шестикласників із групами прикметників за значенням - якісними, відносними, присвійними;фор­мувати вміння розрізняти якісні, відносні та присвійні прикметники пояснювати причини переходу прикметни­ків з однієї групи в іншу; удосконалювати вміння, доречно вживати прикметники різних груп за значенням в усному та
писемному мовленні.
Вибір типу та структури уроку зумовлені метою та завданнями уроку: урок вивчення нового матеріалу, складався із семи логічно взаємозв`язаних етапів: 
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
(3 хвилини)
ІІ. ВІДНОВЛЕННЯ НАБУТИХ НА ПОПЕРЕДНЬОМУ УРОЦІ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК.
(5 хвилини)
ІІІ. СПРИЙНЯТТЯ Й ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
(16хвилин)
ІV. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАКРІПЛЕННИХ ЗНАНЬ, ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ТА НАВИЧОК
(10 хвилин)
V. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКУ УРОКУ
(5 хвилин)
VI. ПОВІДОМЛЕННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
(2-3 хвилин)
VІІ. ОЦІНЮВАННЯ
(1хвилина)

Етапи  роботи визначено із врахуванням  психологічних закономірностей засвоєння знань. При плануванні та проведенні уроку було дотримано основних загальнодидактичних вимог:   врахування реальних навчальних можливостей класу, їхнього розвитку, психологічних особливостей.
Використані методи та прийоми  сприяли засвоєнню матеріалу та допомогали усвідомленню нових знань.
Основними формами роботи на уроці вивчення нового матеріалу були фронтальна і самостійна.
 Слово вчителя допомогло налаштувати учнів на роботу. Під час перевірки домашнього завдання повторили правила про прикметник. Сприйняття та засвоєння матеріалу відбулося за опрацюванням теоретичного матеріалу, закріплення вивченого відбулося за допомогою методу вправ.
На уроці використовувались такі методи та прийоми: гра ланцюжок, розподільний диктант, вибірковий диктант, опрацювання теоретичного матеріалу, метод тренувальних вправ та рефлексії.



Комментариев нет:

Отправить комментарий